Oczyszczająca maska peel-off z aktywnym węglem. 

Hej dziś przyszła kolej na recenzję maseczki oczyszczającej peel - off  z aktywnym węglem firmy EXCLUSIVE COSMETICS. Maseczkę kupiłam na promocji w Hebe za ok .10 zł. 

Co obiecuje producent?  
Usunięcie martwych komórek naskórka i zanieczyszczeń porów. Pomaga usunąć nadmiar sebum , skutecznie matując skórę.  Wykazuje delikatne działanie dezynfekujące,  zabezpieczając przed tworzeniem się nowych zakonników.  Pomaga zneutralizować toksyny i wolne rodniki . Nawilża i odświeża skórę. 
Co ja myślę o tej masce ? 
Stosuje ja od ponad miesiąca jest bardzo wydajnym produktem . Jedno 75ml opakowanie starczy na wiele aplikacji maska jest koloru czarnego i jeżeli mam być szczera to jest rzeczywiście dobrze działajacym produktem do pielęgnacji twarzy . Jestem mile zaskoczona tak dobrym produktem za tak niska cene .
Odświeża nasza twarz daje jej odpocząć. A po zastosowaniu twarz jest bardzo gładka w dotyku . Rzeczywiście wygląda na zmatowioną jak obiecuje producent . Myślę że na pewno wrócę do tego produktu. Jak dla mnie jest lepsza od tej chińskiej czarnej maseczki  pillaten która także miałam przyjemność stosować. ☺
 Podczas 30 minutowego oczekiwania można zrelaksować się czytając książkę lub oglądając dobry serial i znaleźć chwilkę czasu dla siebie ☺. Jedynym minusem jest ciężkie wyciskanie produktu ale myślę że można na to przymknąć oko.
Pozdrawiam i życzę miłejej niedzieli do następnego postu . ☺


Komentarze

  1. Sądzę, że również skorzystam z tej maseczki. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A stosowałaś tą z węgla aktywnego własnej roboty? Która według Ciebie lepsza na oczyszczanie skóry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Również z tego korzystam i potwierdzam, że jest świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią ją wypróbuje- jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować, a od dłuższego czasu zastanawiam się nad maseczką peel-off :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie testuje Pilaten i dla porównania chętnie sięgnę po ta maskę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi inetersująco i zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  7. No mysle, ze sie susze jak tylko ja znajde

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę wypróbować! :):*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super. Zastanawialam sie ostatnio nad nią ale nie byłam pewna. Dobrze wiedziec ze jest dobra :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać jak najbardziej polecam ☺

      Usuń
  10. Z PRZYJEMNOŚCIĄ WYPRÓBUJE ! SUPER WPIS

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę spróbować moja z Avonu się już kończy więc czas przetestować coś nowego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe znam, ale cena jest bardzo zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak za taką cene to uważam, że warto spróbować ☺

      Usuń
  13. Również nie miałam okazji wypróbować tej maseczki, ale po twojej recenzji chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis ! Z PRZYJEMNOŚCIĄ WYPRÓBUJE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbowałam jej i jest świetna? 💎

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro uważasz, że jest lepsza od tej chińskiej, to z pewnością po nią sięgnę!! 😍 Pozdrawiam!
    https://wroclawianka-czyta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty