Serduszko do czyszczenia pędzli .

Hej! Dziś przychodzę do was z bardzo fajnym gadżetem. A jest nim gumowe uroczę różowe serduszko do czyszczenia pędzli.

Jakiś czas temu przeglądając czeluście Wisha zobaczyłam właśnie je śliczne różowe serduszko. Tak bardzo skradło moje serce, że postanowiłam je zamówić. Czas oczekiwania był długi, ale uważam, że warto było czekać. Tak jak mówiłam serduszko jest gumowe i posiada różnego rodzaju wypustki, które z łatwością dotrą do najgłębszych zakamarków naszych pędzli.


Ale jak to działa ?
Nasza myjka wyposażona jest w specjalny otwór, do którego możemy włożyć palce bądź całą rękę tak, aby wygodnie nam się je trzymało. I aby nic nie wyślizgiwało się nam z rąk.

Do umycia pędzli starczy ciepła woda i trochę preparatu do czyszczenia pędzli może być to szampon, mydło lub kto co woli. Moczymy serduszko orz pędzelek nakładamy trochę preparatu na serduszko i zaczynamy kolistymi ruchami delikatnie pocierać włosiem pędzla o wybrane wypustki.
A co najważniejsze nie brudzi się, bo jest gumowe i każde zanieczyszczenie bardzo łatwo z niego usunąć. Myślę, że jest to bardzo szybki i pomocny sposób na wyczyszczenie większej ilości pędzli. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, tym bardziej że kosztował bardzo mało, a sprawdza się idealnie i spełnia swoje zadanie.

A co wy myślicie o tego typu gadżetach? Miałyście już, a może macie? Napiszcie w komentarzach z chęcią przeczytam. A teraz miłego wieczoru i do następnego postu!

Komentarze

  1. Nie mam takiego gadżetu, ale nie mam też wielu pędzli :D Może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny gadżet ;) Miłego używania go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są! Samemu tez mozna zrobic cos podobnego z uzyciem kleju na goraco ;) pozdrawiam i wpadaj czesciej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja co prawda mam inny silikonik do pędzli ale ten swietny jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. To serduszko jest takie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jakie świetne serduszko!^^ Pierwszy raz się z takim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  7. ten gadżet jest świetny sama osobiście zamawiam na wish i jak najbardziej polecam jestem zadowolona z rzeczy które dam zakupiłam a ceny też nie są wysokie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba kiedyś kupię mojej dziewczynie bo nie ma ale widzę że nie jest chyba najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak za tak niską cenę polecam jak najbardziej :)

      Usuń
  9. Przydałby mi się taki "czyścik" do pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny gadżet, nigdy nie słyszałam o takim serduszku, muszę poszukać go w drogerii. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie kupić! Gdzie to znależć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na przykład na allegro :) http://allegro.pl/brushegg-serduszko-tarka-do-mycia-pedzli-niebies-i6447767800.html

      Usuń
  12. zdecydowanie ułatwia mycie pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam taką jakby mini matę z podobnymi wypustkami co serduszko. Z drugiej strony ma przyssawkę - przyklejam ją do umywalki i mam dwie ręce wolne, aby czyścić pędzle :) Bardzo pomocny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie posiadam tylu pędzli, aczkolwiek gadżet sam w sobie nie jest chyba zły. Pozdrawiam :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jajko do czyszczenia pędzli i się dobrze sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam coś podobnego, tylko że jajeczko i sprawdza mi się świetnie! Nie wyobrażam sobie wrócić do mycia pędzli rękami bez tego gadżetu :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sprawa, dzisiaj kupiłam pędzle wiec może akurat się w nie zaopatrze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sam wygląd przemawia za jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie akcesoria to zdecydowanie coś co by mi się przydało ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie serduszko tylko w innym kolorze i sprawdza się rewelacyjnie!
    Super że taki gażdżet wpadł w twoje ręce:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze takiego gadżetu nie widziałam, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sprawa z tym gadżetem, muszę wypróbować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam serduszka, a takie jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne serduszko. Miałam sobie zamówić i jakoś ciągle zwlekam.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie posiadam,ale wydaję się okej.Ja pędzle myję recznie,takze moze czas na jakis gazdzet🌈❤

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna sprawa ja zawsze o rękę trę :D muszę się zapatrzeć w ten gadzet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak robiłam ale teraz serduszka nie zamieniła bym na nic innego :)

      Usuń
  27. Właśnie zamówiłam sobie taki sam gadżecik i nie mogę się doczekać aż wpadnie w moje ręce, na pewno o wiele łatwiej będzie czyścić pędzle !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny gadzet :) nie wiedzialam, ze takie cos jest :)
    pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny gadżet ;) Najważniejsze, że działa bo ładny wygląd to ma i to jest pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale bajer <3 :D zapraszam do siebie :D https://goldwish.blogspot.co.at/ ps : mega czcionka :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty