Ulubieńcy Czerwca :) 


 Witajcie!
Mamy lipiec, więc czas na ulubieńców lipca. :) Wczerwcu moim sercem zawładnęło pięć produktów do makijażu twarzy. Zacznijmy od pudru brązującego w kulkach Giordani Gold firmy Oriflame.


Puder ma bardzo eleganckie opakowanie jest ono odkręcane i posiada w środku gąbeczkę do kuleczek. Jednak ja używam pędzelka, bo jest mi po prostu wygodniej.
Kuleczki mają bardzo ładny kolor ja posiadam zestaw o nazwie :natural bronze. Ich zapach jest także jak najbardziej na plus. Jednak z powodu tego, iż są trochę za ciemne do mojej karnacji używam ich jako bronzer i w tym wydaniu sprawują się wyśmienicie.

Następnym produktem czerwca będą matowe pomadki z firmy FREEDOM w kolorze : Red Dream  oraz Nude Dream . 
Pomadki po nałożeniu tworzą efekt matu na ustach nie wysuszają ust mają bardzo fajną konsystencję oraz kolorystykę . Kolor Nude Dream jest kolorem neutralnym i delikatnym pasującym zarówno do stylizacji dziennych jak i wieczorowych. Kolor Red Dream jest kolorem soczysto czerwonym idealnie nadaje sie na imprezy bądź wyjścia :).
Jedynym minusem tych pomadek jest trwałość bardzo łatwo się ścierają z ust co nie zmienia faktu że i tak bardzo je lubię :)

Przejdźmy do makijażu twarzy a mowa tu o podkładzie firmy Maybelline Super Stay 24h w kolorze 040 FAWN . Podkład ten dostałam od cioci i od razu się zaprzyjaźniliśmy dlaczego ? bardzo ładnie dopasowuję
się do koloru twarzy nie tworzy tzw. efektu maski . Nie wysusza skóry i dzięki niemu jest ona bardzo ładnie rozświetlona . Także jak najbardziej polecam . 
Następnie zostając przy makijażu twarzy moim ulubieńcem w kategorii korektorów został korektor The One EVERLASTING CONCELER firmy Oriflame o kolorze Light Nude .
Korektor bardzo ładnie ukrywa wszystkie niedoskonałości skóry. Ma bardzo fajną kremową konsystencję nie obciąża naszej skóry a także daje efekt rozświetlenia naszej skóry . 
 A co jest waszym ulubieńcem czerwca ? co lubicie co polecacie ? Napiszcie chętnie się dowiem pozdrawiam i życzę miłej soboty do następnego postu :)

Komentarze

  1. Zainteresowały mnie pomadki, szkoda że krótkotrwałe, ale i tak chętnie je wypróbuję. Gdzie można je dostać? :)
    Swojego ulubieńca chyba nadal szukam, może wkrótce odnajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje kupiłam na promocji w rossmannie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten korektor po twoim opisie wydaje się być fajny, a właśnie jakiegoś szukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawil mnie puder w kulkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo fajne rozwiązanie a ich trwałość jest genialna starczą na dużo dużo czasu :)

      Usuń
  5. Mój ulubieniec czerwca to zupełnie był twój blog! Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty, aczkolwiek nigdy na nie nie trafiłam. chyba muszę je przetestować ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te pomadki z Freedom i chyba pomadki i błyszczyki to jedyne ich kosmetyki, które się u mnie sprawdzają - kilka lakierów do paznokci poszło szybko do kosza :P

    OdpowiedzUsuń
  9. W czasie promocji miałam kupić właśnie podkład Maybelline Super Stay 24h, ale nie byłam co do niego przekonana. Teraz żałuję, bo słyszę o nim same dobre opinie. Świetne podsumowanie i kilka kosmetyków mnie zainteresowało :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład jak najbardziej polecam na pewno do niego wrócę :)

      Usuń
  10. kosmetyczka wygląda świetnie a jej zawartośc jeszcze lepiej ! Szczególnie jestem ciekawa podkładu od Maybelline i tego ciemnobrązowego cienia :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkty. Musze przetestować :)


    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty