Jak Być GLAM ?

Hej ! :)


Dziś Chciałabym polecić wam bardzo ciekawą książkę  Jak być Glam . Autorstwa znanej vlogerki modowej Fleur de Force.

Czy kiedyś zastanawiałyście się jak być zarówno piękną i szczęśliwą ?

Myślę, że ten poradnik w małym stopniu odpowie wam na to pytanie.
Na tę książkę natknęłam się w Empiku. Moją uwagę zwróciły piękne i barwne ilustrację oraz staranny opis każdego pojęcia.

Postanowiłam ją kupić i jestem z niej bardzo zadowolona. 

Książka jest genialna!

Zawiera wiele porad i spo­so­bów jak wyko­nać profesjonalny maki­jaż lub jak dobrać kolor pod­kładu do odcie­nia naszej 
kar­na­cji.

Dowiemy się o tym, co dla nas naj­waż­niej­sze, czyli jak dbać o włosy, naszą twarz, ciało jak zdrowo się odżywiać lub prze­czy­tać pełen opis pędzli naj­po­trzeb­niej­szych do wyko­na­nia pod­sta­wo­wego maki­jażu. 

A co najważniejsze dowiemy się jak być GLAM.

Jeżeli jeszcze nie słyszałyście, o tej książce zachęcam do zapoznania się z jej treścią.

Komentarze

  1. Przydałaby mi się taka książka, chętnie chciałabym się dowiedzieć coś nowego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój post przypomniał mi o tej książce! I może wyda Ci się to dziwne ale miałam ją kupić już jakiś czas temu, jednak zupełnie o niej zapomniałam. Teraz sobie zapiszę, by po powrocie z urlopu znowu o niej nie zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. O super lubię takie książki ;)
    Również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam
    http://izabelin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty