Tak, więc hej to mój pierwszy post na blogu :) zastanawiałam się o czym on będzie co was zainteresuje hmm . No i pomyślałam, że może troszkę wam opowiem o sobie. Tak, więc jak już wiecie mam na imię Ilona mam 20 lat i właśnie w tym roku skończyłam szkołę technikum usług fryzjerskich. Teraz mam takie małe swoje wakacje okres matur był trudny, więc czas na zasłużony odpoczynek. Mam chłopaka i dwa kochane i przeurocze szczurki. Interesuję się modą makijażem kosmetykami i fryzjerstwem czyli tym, co każda kobietka lubi. Myślę, że jestem osoba zwariowaną szaloną pełną emocji, ale, kiedy trzeba umiem się opanować i zachować powagę. Bardzo dużo się śmieję cieszę się z życia i biorę to, co ono mi daje. Myślę, że nie zamieniłabym go na żadne inne, bo po prostu jest moje może nie zawsze wszystko jest tak jak bym chciała, ale gdyby tak było to wszystko byłoby banalnie proste i nie byłoby żadnych wyzwań, które tak bardzo lubię. Dlaczego je lubię? Odpowiedź jest prosta, dlatego że każde wyzwanie pokazuje nam jak silni jesteśmy i że jeżeli czegoś bardzo się pragnie to możemy to osiągnąć bez względu na wszystko. Mam taką nadzieję, że jeżeli odwiedzisz mój blog to zostaniesz ze mną dłużej, a ja sprawię, że razem ruszymy w przygodę po kobiecości. Serdecznie zapraszam. :)
                                                                                                                   
                                                                                                                        Ilona :)

Komentarze

  1. OOO widze, że koleżanka po fachu. Ja już 2 lata temu skończyłam technikum na profilu uf, ale plany poszły kierunku psychologii. Bardzo pięknie zapowiada się tutaj na Twoim blogu. Świetne podejście do życia, oby tak dalej. Oczywiście czekam na więcej artykułów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :) Tylko uważaj, bo to bardzo wciąga! Pozdrawiam i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy człowiek powinien mieć pasję, dzięki której będzie się rozwijał :) Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty